Thursday, March 19, 2009

Cantik tak???????

Semalam masa aku tengah mandi nak bersiap keluar makan korang tau apa anak dara aku buat?....ha tengok aje lah gambar kat bawah ni..mesti korang paham kan?...

Huhu...nasib baik tak patah lipstick aku...kalau tak untung lagi bodyshop sebab aku datang nak perabis duit lagi...hehehee.. aku tak jadi nak sembur dia semalam lepas tengok betapa cute nye muka dia lepas dia tonyoh lipstick kat mulut dia..bukan itu aja ...eyeshadow aku pun dibantai main nye letak kat pipi.....

Proud daddy with her clown dotter...ada ke masa aku minta tolong dia ambik semua makeup aku dari alicia dia buat tak tau aje...hmm..nasib dia baik tau..kalau tak dia kopak lagi kalau makeup aku rosak dan aku pi borong lagi kat bodyshop tu...hahahaha.....
Ada nampak macam clown tak????...hehehehe
Kalau dah macam ni rupanye...mana ada hati nak marah....ketawa bagai nak rak lagi adalah......Alicia...Alicia...ko memang jantung hati mama...heehehehe....
Posted by Picasa