Thursday, February 19, 2009

Mengemas bilik...



Alicia is not feeling well so just spent my time cleaning up my room..:) yelah dah lama tak mengemas..habuk pun dah berkepuk-kepuk dalam bilik..hahah. Malas lah katakan...heheh

So dari pagi tadi sampailah tengahari tadi aku dok mengemas. Tinggalkan alicia dengan cik dan nana suruh derang dia layan dia kejap...

Dah terlanjur kemas bilik aku ambik kesempatan rearrange bilik aku..aku ubah katil pergi sebelah tingkap so senang sikit nak tengok mivie. Kan dulu aku ada cakap yg kami pakai projector untuk tengok movie..rasa macam duk dalam panggung wayang sebab boleh tengok gambar besar kat dinding...hehe..

Mesti jap lagi bila hubby balik dia geleng kepala lagi..yelah aku ubah suai lagi keadaan dalam bilik..hehe..eleh you know me abang kan..i tak suka tengok benda yg sama tak berubah2...hehe..ubah sikit-sikit takpekan..heheh
Posted by Picasa