Friday, February 6, 2009

Award from Sue

Terima kasih Sue...tak sangka plak nak dapat award ni..heheh. Kecil tapak tangan nyiru akak tadahkan..heheh. Akak suka berkawan itupun kalau ada orang yg sudi berkawan. Tak ada apa yg special tentang akak ni cuma insan biasa..

Oklah...akak tak tau nak bagi pada siapa award ni tapi apa yg akak tau kepada sesiapa yang masuk menjengah blog akak ni sila lah ambik award ni. Anggaplah akak bagi award ni sebagai tanda persahabatan dari akak

Hal anak2...

Malam tadi aku mengamuk sakan...sian anak2 aku takut macam tikus...heheh. Ni semua gara2 tension giler sebab derang tak nak dengar cakap semalam. Dah dua beradik ni ada aje yg tak kena kalau bersama...yang si Alicia cemburu giler ngan abang dia..asyik nak kacau aje abang nye tu, apa aje yg abang buat atau makan semua nye dia nak juga. Lepas tu siap menjerit2 kalau abang dia tak bagi. Yang si Abang nye plak tak pandai nak ambik hati adik..sama naik aje dia mengacau atau pun mengusik.

Riuh rendah satu rumah...hmm...sekali aku mengamuk ngan tali pinggang ha baru korang tau ehhh...tapi tali pinggang tu tak le naik ke badan ...pintu rumah yg jadi mangsa..hahaha. Takdenye aku nak pukul derang ngan tali pinggang tu..ni dah kira kes dera ni..heheh..


Hmm dah habis mengamuk masing2 makan plak menghilangkan lelah..hahaha. Tengok lah tu dalam nak ambik gambar derang elok2 boleh lagi dibuat aksi macam tu..hmm..anak2 aku yg berdua ni..kalau takde korang macam mana lah hidup mama agaknye ye?..mesti kebosanan giler....huhuhu..

Ni plak Alicia tengah mengadu dengan papa dia yang aku pulas telinga dia dan tak minta maaf...heiii budak ni...pandai mengadu ye...yg sebetulnye mana ada aku pulas telinga dia kuat2 sangat..just sambil lalu aku pulas selembut sutera aje..pastu aku minta maaf dah ngan dia...dia aje tak minta maaf kat aku sebab buat perangai...huhuhuu....

Yang si Abang ni pandai dia ambik hati aku kalau aku marah2. Semalam lepas marah diaorang aku pergi mandi sebab nak sejukkan badan lepas panas membahang...heheh. Masuk bilik dia dengan Alicia ada projek tak bagi aku masuk. katanya tunggu dulu dalam bilik air tu jangan keluar lagi.

Nak tau apa dia buat?...ha tengok gambar kat bawah ni.....dia buat surat cinta untuk aku....heheh. Pandai dia nak mencairkan dan memujuk hati aku ye....tapi memang betul pun lepas aje aku dapat surat cinta ni aku terus peluk derang minta maaf sebab marah2....so sweet...Norman anak yang baik..dia pandai ambik hati biar pun dalam masa yg sama ada nakalnye...

Aku sayang anak2 aku dunia dan akhirat...moga mereka ni jadi anak2 yg baik dan disayangi semua orang

Aku akan simpan surat cinta ni buat kenangan heheheh...

Posted by Picasa