Wednesday, February 4, 2009

Butter girl...


Ya Allah....anak sapa ni?...korang ingat dia makan apa tu?..ha dia makan butter tau tak...eeee anak aku ni......apa nak jadi tak tau lah. Ni masa ni nenek dia tengah nak sapu butter kat toast dia..dia just pergi ambik butter satu ketul makan macam tu aje. Uweeekkkk aku yg nak rasa termuntah.

Dia tak rasa geli tekak ke bila kunyah butter macam tu aje....

Lepas tu dia tak nak bagi balik...siap berebut dengan aku nak ambik butter ni balik. Kiri kanan dia tepis tangan aku. Tapi takkan lah aku nak biar kan aje dia makan butter macam tu aje...oiii penuh dengan kolestrol dalam butter tu. Kang kembang macam buah pear anak aku ni...hahahh

Ni dia tengah menangis marah sebab aku ambik butter tu dari dia...sayanggg oiiii mana ada org makan butter tu macam tu aje.....buang tebiat ke apa?.....
Posted by Picasa