Friday, January 23, 2009

My new house

Hari ni aku nak tunjuk sikit gambar2 rumah aku yg dah hampir2 siap tapi belum sampai 100% lagi lah...maybe dalam 70% aje...dah dekat satu tahun dah...bila lah aku nak merasa duduk dalam rumah ni aku pun tak tau...heheh.



So korang jamulah mata ye....jangan komplen tau...rumah aku belum siap sepenuhnye lagi so tak cantik lah..huhu...

Ni bilik air tetamu...

Ni nak masuk ke bilik tetamu


Ni bahagian dapur aku...



Ni bilik alicia...bilik norman sama aje cam ni so aku tak masukkan gambar lah..heheh

Ni plak bahagian balkoni kat bilik aku....hmm..kat luar tu adalah taman permainan...senang aje anak2 aku nak main nnt..


Ni plak dalam bilik utama merangkap bilik aku lah...hahah.....yg pintu sebelah kanan tu bilik air...pintu sebelah kiri tu nak keluar ke family hall..


Ni pun bilik aku juga....aku suka banyak tingkap sebab nampak cerah...heheh


Ni plak bilik air aku...heheh aku suka kaler ni untuk bilik air aku...


still bilik aku...heheh

Ni bahagian depan rumah...hmm bahagian belakang tak plak aku ambik gambar..heheh