Tuesday, September 30, 2008

Balik kampung....

Assalamualaikum...

Hmm maaf lah sebab lama tak update ni....ni pun nak cepat sebab kejap lagi dah nak balik kampung. Aku tau mesti semua orang dah balik...aku aje dok bermalas2 ..heheh.

Ok kepad semua doa2 kan semoga perjalanan kami selamat sampai ke destinasi yang dituju. Semoga semua nya berjalan dengan lancar..aku dah siap packing barang semua dah..tunggu anak2 balik dari sekolah aje ejap lagi pastu dah boleh bertolak.

Keta penuh ngan barang...apa yang aku bawa balik tak tau lah...heheh. Semua macam mak nenek ada...malas nak ambik gambar...hehehbiarlah rahsia...hahah.

Oklah..nak pi ambik alicia dah...selamat hari raya semua, maaf zahir dan batin...semoga raya kalian dipenuhi dengan kegembiraan. Bye...jumpa lagi minggu depan....Insyaallah....